مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی رستا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی رستا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران
چگونه-می‌توان-شاخص-کلیدی-عملکرد-را-تعیین-کرد؟

چگونه می‌توان شاخص کلیدی عملکرد را تعیین کرد؟

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

چگونه می‌توان شاخص کلیدی عملکرد را تعیین کرد؟

برای تعیین شاخص کلیدی عملکرد (KPI) ابتدا باید اهداف کلیدی سازمان مشخص شوند و سپس شاخص‌هایی که به ما نشان می‌دهند که در رسیدن به این اهداف چقدر پیشرفت کرده‌ایم، تعیین شوند. برای تعیین KPI باید از مدل SMART استفاده کرد که شامل معیارهای خاصی است که باید در تعیین KPI رعایت شوند. SMART مخفف Specific، Measurable، Achievable، Relevant و Time-bound است. به عبارت دیگر، KPI باید مشخص، قابل اندازه‌گیری، قابل دستیابی، مرتبط با اهداف کلیدی سازمان و محدود به دوره‌های زمانی خاص باشد.

برای تعیین KPI، باید از داده‌های عملکرد در دوره‌های زمانی گذشته استفاده کرد و با توجه به اهداف کلیدی سازمان، شاخص‌هایی را تعیین کرد که به ما نشان می‌دهند که در رسیدن به این اهداف چقدر پیشرفت کرده‌ایم. همچنین، برای تعیین KPI می‌توان از نظرات و پیشنهادات افرادی که در تحقق اهداف کلیدی سازمان نقش دار ند، استفاده کرد. برای تعیین KPI، باید از داده‌های عملکرد در دوره‌های زمانی گذشته استفاده کرد و با توجه به اهداف کلیدی سازمان، شاخص‌هایی را تعیین کرد که به ما نشان می‌دهند که در رسیدن به این اهداف چقدر پیشرفت کرده‌ایم. همچنین، برای تعیین KPI می‌توان از نظرات و پیشنهادات افرادی که در تحقق اهداف کلیدی سازمان نقش دارند، استفاده کرد. برای تعیین KPI، باید از داده‌های عملکرد در دوره‌های زمانی گذشته استفاده کرد و با توجه به اهداف کلیدی سازمان، شاخص‌هایی را تعیین کرد که به ما نشان می‌دهند که در رسیدن به این اهداف چقدر پیشرفت کرده‌ایم. همچنین، برای تعیین KPI می‌توان از نظرات و پیشنهادات افرادی که در تحقق اهداف کلیدی سازمان نقش دارند، استفاده کرد.

برچسب ها: 75 شاخص کلیدی عملکردشاخص های کلیدی عملکرد pdfشاخص های کلیدی عملکرد کنترل کیفیتشاخص های کلیدی عملکرد منابع انسانیفرمول های kpiگزارش kpi چیستنمونه شاخص های کلیدی عملکردنمونه فرم kpi

مرتبط نوشته ها

آیا-تصویر-برند-و-هویت-برند-هیچ-ربطی-به-هم-ندارند؟
دیجیتال مارکتینگ

آیا تصویر برند و هویت برند هیچ ربطی به هم ندارند؟

آیا تصویر برند و هویت برند هیچ ربطی به هم ندارند؟ تصویر برند و هویت برند دو مفهوم متفاوت هستند،...

هویت-برند-یا-Brand-Identity
دیجیتال مارکتینگ

هویت برند یا Brand Identity

هویت برند یا Brand Identity به مجموعه‌ای از عناصر و ویژگی‌هایی گفته می‌شود که برای شناسایی یک برند در بازار...

آیا-چارچوب-یا-دستورالعملی-برای-تعریف-هویت-برند-وجود-دارد؟
دیجیتال مارکتینگ

آیا چارچوب یا دستورالعملی برای تعریف هویت برند وجود دارد؟

آیا چارچوب یا دستورالعملی برای تعریف هویت برند وجود دارد؟ بله، چارچوب‌ها و دستورالعمل‌های مختلفی برای تعریف هویت برند وجود...

ارزش-پیشنهادی-برند-به-زبان-ساده-و-خودمانی
دیجیتال مارکتینگ

ارزش پیشنهادی برند به زبان ساده و خودمانی

ارزش پیشنهادی برند به زبان ساده و خودمانی ارزش پیشنهادی برند یعنی چی؟ هر برندی دارای یک ارزش پیشنهادی است...

نوشته‌ی بعدی
چگونه-می‌توان-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-را-پیاده-کرد؟

چگونه می‌توان مدیریت ارتباط با مشتری را پیاده کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

rasta

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی رستا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.